مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-27اقتصادي

کارخانه تولید الکل در لرستان راه اندازی می شود/ تبدیل تهدید «کرونا» به فرصت


در راستای افزایش تولید الکل، به دنبال ایجاد سومین کارخانه الکل سازی در شهرک صنعتی خرم آباد بوده و در حال حاضر پیگیر مجوزهای آن از وزارت بهداشت هستیم.

- محمدرضا صفی خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تولید و تامین مواد ضدعفونی مورد نیاز مردم لرستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لرستان، به دنبال تامین نیازهای مردم به مواد ضدعفونی کننده بر اساس ظرفیت های استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از این رو تمامی واحدهای تولیدکننده الکل را در استان وارد عرصه تولید انبوه کرده ایم، همچنین درصدد ایجاد واحدهایی برای افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 2 کارخانه الکل سازی استان سه شیفته در حال تولید هستند، افزود: این واحدها روزانه 16 هزار لیتر الکل 70 درصد، 18 هزار لیتر الکل 97 درصد و 2 هزار لیتر الکل ضدعفونی کننده تولید می کنند.

صفی خانی با تاکید بر اینکه 2 کارخانه الکل سازی استان با تمام ظرفیت خود پای کار آمده اند، گفت: همچنین در راستای افزایش تولید الکل همچنین به دنبال ایجاد سومین کارخانه الکل سازی در شهرک صنعتی خرم آباد بوده و در حال حاضر پیگیر مجوزهای آن از وزارت بهداشت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید الکل در لرستان راه اندازی می شود/ تبدیل تهدید «کرونا» به فرصت

کارخانه تولید الکل در لرستان راه اندازی می شود/ تبدیل تهدید «کرونا» به فرصت