مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:002020-02-27پزشكي

توزیع 200 هزار ماسک در کرمانشاه تا هفته آینده


کرمانشاه_ مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع 200 هزار ماسک تا هفته آینده در این استان خبر داد.

- تورج شیرزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال شیوع بیماری کرونا وزارت بهداشت به عنوان متولی درمان، سیاست های مربوط به پروتکل های درمانی و تأمین ملزومات مصرفی و وسایل حفاظت فردی و عمومی را بر مبنای توانمندی بخش صنعت و حوزه درمان اتخاذ می کند بر همین مبنا پیشنهادات معاونت های وزارت بهداشت مبنی بر سپردن توزیع ماسک به مجموعه هلدینگ هیئت امنای صرفه جویی ارزی مورد قبول وزیر بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس تولیدکنندگان ماسک سه لایه مکلف شدند تولیدات خود را به مجموعه هیئت امنای صرفه جویی ارزی به عنوان زیر مجموعه وزارت بهداشت تحویل دهند و این مجموعه نسبت به توزیع اقلاً راهبردی سلامت اقدام کند.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: استفاده از ماسک و انواع آن باید بر اساس پروتکل انجام شود زیرا ممکن است برای عده ای هم زیان آور باشد.

شیرزادیان گفت: استفاده از ماسک های با کلاس حفاظتی بالا که در دسته بندی های N95، R95 و P95 و سری های 99 قرار دارند تخصصی است و برای پزشکان و کادر درمانی که به طور مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 هزار ماسک در کرمانشاه تا هفته آینده

توزیع 200 هزار ماسک در کرمانشاه تا هفته آینده