مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-27پزشكي

استقرار 50 دستگاه آمبولانس ویژه کرونا در تهران / تلفن های 115 را مشغول نکنید


رییس سازمان اورژانس کشور از فعالیت 50 دستگاه آمبولانس و تیم عملیاتی ویژه ارایه خدمت به بیماران مشکوک و مبتلا به کروناویروس جدید در سطح شهر تهران خبر داد و در عین حال از مردم خواست که سوالات خود پیرامون این بیماری را با سامانه 190 در میان گذارند.

- دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده در سطح اورژانس کشور و همچنین تهران برای ارایه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: در سطح شهر تهران 50 دستگاه آمبولانس به عنوان تیم عملیات ویژه که کاملا آموزش دیده بوده و مجهز به امکانات کامل حفاظتی هستند، حضور دارند.

همچنین تلفن 115 و تلفن 46015821 برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا و آن دسته از بیمارانی که از بین مراکز درمانی باید به مراکز هدف منتقل شوند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در هر شهر و دانشگاهی تیم عملیات ویژه ما آمبولانس های جداگانه و مجهزی را برای انتقال بیماران مشکوک اختصاص داده اند.

تمام تلاش بر آن است که بتوانیم آرامش را به مردم بازگردانیم و باری را از دوش مردم برداریم و در این راستا همکارانم به صورت شبانه روزی کار می کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین گفت: مردم می توانند سوالات در مورد این بیماری را با 190 تماس بگیرند و از این طریق راهنمایی های لازم به تمام کسانی که به عنوان مددجو تماس می گیرند، داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 50 دستگاه آمبولانس ویژه کرونا در تهران / تلفن های 115 را مشغول نکنید

استقرار 50 دستگاه آمبولانس ویژه کرونا در تهران / تلفن های 115 را مشغول نکنید