مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-27اقتصادي

روایت مردم از خرید تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا


شیوع ویروس کرونا در کشور موجب نگرانی در بین مردم شده است، تا جایی که از ترس مبتلا نشدن به این ویروس به دنبال رعایت موارد اولیه بهداشتی هستند و این امر موجب شده تا در بازار با کمبود تجهیزات پزشکی همچون ماسک، - ایسنا/اصفهان شیوع ویروس کرونا در کشور موجب نگرانی در بین مردم شده است، تا جایی که از ترس مبتلا نشدن به این ویروس به دنبال رعایت موارد اولیه بهداشتی هستند و این امر موجب شده تا در بازار با کمبود تجهیزات پزشکی همچون ماسک، الکل، ژل و محلول ضدعفونی و .

مواجه شویم و حتی پای سودجویان به بازار کرونا باز شود.

افزایش تقاضا برای خرید لوازم و تجهیزات پزشکی جهت مقابله با کرونا نه تنها موجب کم و بعضا نایاب شدن این محصولات در بازار شده، بلکه عاملی برای افزایش قیمت و ایجاد بازار سیاه این ملزومات نیز شده که نگرانی مردم را دو چندان کرده است.

البته گفته می شود دلیل کمبود این اقلام بهداشتی خرید تمام تولیدات کارخانجات توسط وزارت بهداشت و جلوگیری از فروش این اقلام در بازار است تا از طریق شبکه بهداشت در اختیار شهروندان قرار گیرد و در وهله نخست اولویت با بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

رییس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو نیز اعلام کرد که تولید ژل و محلول های ضدعفونی کننده دست، در کشور افزایش یافته و به حدود نیم میلیون قلم در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مردم از خرید تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا

روایت مردم از خرید تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا