مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-27اقتصادي

شهر در تب و تاب مقابله با کرونا


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر خبر داد.

محمد محمدزاده در گفت وگو با ایسنا از اجرای اقداماتی در رابطه با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر، اظهار کرد: این اقدامات در راستای کاهش خطرات ناشی از این ویروس و آگاهسازی جامعه از سوی شهرداری در حال انجام است.

وی از اعمال اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل درون شهری بیرجند خبر داد و بیان کرد: هرشب ضدعفونی تمام ناوگان اتوبوسرانی و سالن ترمینال با استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده صورت می گیرد تا احتمال انتشار و انتقال ویروس در این مکان های شلوغ به کمترین حد برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از شهروندان خواست تا هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اصول بهداشتی را رعایت کنند و گفت: عملیات ضدعفونی ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های تاکسی، گاردریل ها، وسایل تندرستی شهر و سرویس های بهداشتی پارک ها هرشب انجام می شود.

محمدزاده با اشاره به ارائه آموزش ها به شهروندان، تصریح کرد: لازم است در بحث اطلاع رسانی به نحوی عمل کنیم که سطح شناخت مردم جامعه ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر در تب و تاب مقابله با کرونا

شهر در تب و تاب مقابله با کرونا