مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-27سياسي

100 پروژه غیردولتی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی اجرا می شود


خبرگزاری مهر، گروه استان ها - بیت اله احمدی؛ مشخصه یک جامعه سالم و رشد یافته، تنها داشتن موقعیت جغرافیایی، معادن متنوع و منابع مالی نیست بلکه نظام تعلیم و تربیت زنده و مترقی، انسان های آزاده و مستقل، خلاق، مبتکر و تلاشگر می سازد تا جامعه را در زمینه های علوم، صنایع، اقتصاد، سیاست و… از عقب ماندگی نجات دهد، چرا که همه اصلاحات و فعالیت ها، به اندیشه و تلاش انسان وابسته است.

به گفته ابوحامد محمد غزالی اگر علما و معلمان نبودند مردم همچون بهایم و چهارپایان زیست می کردند، یعنی مردم در سایه تعلیم از مرحله حیوانی به مقان انسانی ارتقا می یابند .

آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در طول انقلاب اسلامی ایران همواره مسیر رشد و ترقی را طی کرده است، این دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه در سال های اخیر، موفقیت های چشمگیری ملی و بین المللی را کسب کرده است.

به همین بهانه با جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، گفتگویی انجام دادیم تا در جریان اهم فعالیت ها و موفقیت های این اداره کل قرار بگیریم.

مهم ترین شاخصی که نشان می دهد دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی، به پیشرفت قابل قبولی رسیده چه شاخص هایی هستند؟ عنصر اصلی دستگاه تعلیم و تربیت، معلم ها و اولیا و مربیان و دانش آموزان هستند، ما به تنهایی قادر به انجام وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه غیردولتی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی اجرا می شود

100 پروژه غیردولتی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی اجرا می شود