مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-27حوادث

کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف


سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای پلیس همچنین 120 نفر از مسافران 8 دستگاه اتوبوس را که در محور اسفراین - بجنورد گرفتار شده بودند، در مسجد روستای ایرج اسفراین اسکان دادند.

وی افزود: صبح امروز نیز 2 دستگاه اتوبوس در محور بجنورد - آشخانه بعد از ورودی روستای بدرانلو با یکدیگر برخورد کرده بودند که در این حادثه 2 نفر از مسافران مصدوم و در بیمارستان بستری شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.

وی به وضعیت فعلی محورهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بسته شدن تعدادی از محورهای کوهستانی استان بر اثر بارش برف شدید شب گذشته، در حال حاضر با تلاش های صورت گرفته و برف روبی تمامی این محورها بازگشایی شده و تردد در آنها برقرار است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: این در حالی است که فقط در گردنه امین الله در محور بجنورد - آشخانه و گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین شاهد پدیده مه غلیظ هستیم که ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و روشن کردن چراغ های مه شکن و احتیاط رانندگان می طلبد.

وی یادآور شد: همچنین در اثر بارش برف دیشب اکثر محورهای استان لغزنده هستند ولی امروز هوا آفتابی است و مشکلی برای تردد در محورها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف

کمک رسانی پلیس خراسان شمالی به 100 خودرو گرفتار در برف