مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-27سياسي

تکاپو برای رفع کمبودهای زلزله زدگان


دلیل اصلی این ادعا که بر اساس اطلاعات میدانی خبرنگار ایرنا احصا شده است، توجه مسوولان و امدادگران در فضای آرام کنونی به دغدغه های زلزله زدگان است؛ امری که بدون شک در شرایط بحرانی روزهای نخستین که با هیاهوی مردم داغ دیده همراه بود، قابلیت اجرا نداشت.

دغدغه زلزله زدگان بخش قطور خوی در دو دسته زمانی شامل نقص امدادرسانی در روزهای گذشته و انتظارات آنان در روزهای آینده قابل پیگیری است که تا حدودی هر دو آنها مورد توجه مدیران ستاد بحران آذربایجان غربی قرار دارد.

از لکه گیری اسکان اضطراری تا معدوم سازی لاشه دام ها معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اتمام مرحله اسکان اضطراری زلزله زدگان، می گوید که لکه گیری اسکان طی روز گذشته کلید خورد تا اگر کمبودی وجود داشت، جبران و رضایت کامل اهالی جلب شود.

به گفته آیدین رحمانی رضاییه،همزمان عملیات معدوم سازی لاشه دام ها به عنوان یکی دیگر از دغدغه های زلزله زدگان و برخی از فعالان محیط زیست طی روز گذشته آغاز شد.

وی اضافه کرد: این عملیاتی با حضور تیم های عملیاتی دامپزشکی استان مدیریت می شود تا عملیات دفن این لاشه ها در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اصولی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپو برای رفع کمبودهای زلزله زدگان

تکاپو برای رفع کمبودهای زلزله زدگان