مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 04:402020-02-27پزشكي

هر آنچه که در مورد «کرونا» باید بدانیم


با شیوع بیماری کرونا در کشور، ناخودآگاه نوعی هراس در دل شهروندان ایجاد شده است، از این رو بر آن شدیم که ضمن آگاهی بخشی به شهروندان، بایدها و نبایدهای این ویروس را بیشتر بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شیوع گسترده ویروس کرونا از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی معادل دی ماه امسال در شهر ووهان مرکز استان هوبی شروع شد.

وزارت بهداشت ایران، آخرین روز از بهمن ماه اعلام کرد، آزمایش دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم مثبت گزارش شده و به گفته این منبع، طی دو روز قبل موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا، کووید-19، در شهر قم مشاهده شده و تیم های شناسایی و مدیریت بیماری واگیر در شهر قم مستقر شدند.

پس از قم در شهر های تهران، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان و در روزهای اخیر استان های دیگر موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا دیده شد که باعث تصمیم تعطیلی مدارس و دانشگاه ها یا رویداد های ورزشی توسط اعضای شورای تامین این استان ها شد.

در لرستان نیز به دلیل همجواری با این استان ها، ناخودآگاه نوعی هراس در دل شهروندان ایجاد شده است و این بیماری، راه های پیشگیری و حتی هجوم افراد برای خرید مواد غذایی خاص یا ماسک و محلول های ضد عفونی کننده را در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه که در مورد «کرونا» باید بدانیم

هر آنچه که در مورد «کرونا» باید بدانیم