مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 04:052020-02-27پزشكي

انجام تست غربالگری کرونا در ایستگاه راه آهن اهواز


شبکه بهداشت غرب استان گروهی را به منظور انجام تست غربالگری ویروس کرونا از مسافرانی که به استان وارد یا خارج می شوند، - عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه آهن جنوب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه در بحث کاهش تردد مسافران از طریق حمل و نقل ریلی کار خاصی صورت نگرفته است،  اظهار کرد: تمام قطارهای ما در مسیر  مشهد و تهران روزانه  به طور طبیعی تردد می کنند چرا که افراد زیادی هستند که از قبل شیوع ویروس کرونا اقدام به تهیه بلیت سفر کرده اند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مسافران  و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا با شبکه بهداشت غرب استان مکاتباتی صورت گرفت.

مدیر کل راه آهن جنوب گفت: شبکه بهداشت غرب استان گروهی را به منظور انجام تست غربالگری ویروس کرونا از مسافرانی که وارد استان و یا از استان خارج می شوند در داخل ایستگاه راه آهن گذاشت.

درویش زاده بیان کرد: روزهای گذشته فقط مسافرانی که وارد می شوند مورد تست غربالگری ویروس کرونا قرار می گرفتند  اما از چهارشنبه حتی مسافرانی که از استان خارج می شوند نیز مورد تست غربالگری ویروس کرونا قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه این تست شامل مسافران  قطارهای محلی نیز است، عنوان کرد:  تا کنون به مورد مثبت کرونا در بین مسافران  برخورد نشده و  تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد تست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست غربالگری کرونا در ایستگاه راه آهن اهواز

انجام تست غربالگری کرونا در ایستگاه راه آهن اهواز