مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 21:152020-02-26فرهنگي

نگارخانه کیش با نمایش آثار معمار اتریشی گشایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در این مراسم که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، مجید ملانوروزی معاون گردشگری واشتفان شُلتس سفیر اتریش در ایران حضور داشتند.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش که بعد از 24 ساعت این خبر را منتشر کرد: بدون ارائه توضیح بیشتر در خصوص این نمایشگاه و نگار خانه کیش به نقل از غلامحسین مظفری نوشت: برگزاری نمایشگاه اتو واگنر نقطه آغازی برای انجام حرکت های فرهنگی بهتر و بیش تر با داخل کشور و تعامل با دیگر کشورها است.

بر اساس این گزارش غلامحسین مظفری در مراسم گشایش نگارخانه کیش: پیشنهاد دادکه در تقویم زمانی جزیره کیش این رویدادها به صورت منظم پیگیری شود.

وی با تاکید بر شرایط سخت ایران در منطقه و دنیا گفت: علی رغم چنین شرایط دشوار و پیچیده ای که به لحاظ سیاسی وجود دارد، تعاملات فرهنگی روزنه امیدی است که باید مورد استفاده قرار داد و تعاملات پرارزش و پراهمیت بین ملت ها را رقم زد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیشافزود: به طور قطع جزیره زیبای کیش با ماهیت مناسب خود که محل تلاقی فرهنگ های متفاوت و به تعبیری ایران شهر محسوب می شود، نیازمند ترویج چنین فضاهای فرهنگی است تا با تلاش مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش، این پیوند را به عنوان یک دروازه با کشورهای بزرگ و متمدنی که تاثیر به سز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه کیش با نمایش آثار معمار اتریشی گشایش یافت

نگارخانه کیش با نمایش آثار معمار اتریشی گشایش یافت