مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:502020-02-26سياسي

باقری کنی: تحریم اثبات ناکامی آمریکا در سلب حق پیشرفت از ملت ایران است


مخالفت آمریکایی ها با پیشرفت ملت ایران موجب شد به محض پیروزی انقلاب اسلامی، جلوی دسترسی ملت ایران به فناوری های حساس را بگیرند و عملاً حق پیشرفت را از ملت ایران سلب نمایند.

- باقری کنی: تحریم اثبات ناکامی آمریکا در سلب "حق پیشرفت" از ملت ایران است دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مخالفت آمریکایی ها با پیشرفت ملت ایران موجب شد به محض پیروزی انقلاب اسلامی، جلوی دسترسی ملت ایران به فناوری های حساس را بگیرند و عملاً "حق پیشرفت" را از ملت ایران سلب نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، میشل باچلت، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل با علی باقری کنی معاون رییس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به ماهیت حقوق بشری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سیاست های جمهوری اسلامی ایران بر مبنای صیانت از حقوق انسان ها و نیز تأمین حقوق ملت ایران شکل گرفته است.

باقری کنی با اشاره به روند دشمنی آمریکا با ملت ایران، تصریح کرد: مخالفت آمریکایی ها با پیشرفت ملت ایران موجب شد تا به محض پیروزی انقلاب اسلامی، جلوی دسترسی ملت ایران به فناوری های حساس را بگیرند و عملاً حق پیشرفت را از ملت ایران سلب نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری کنی: تحریم اثبات ناکامی آمریکا در سلب حق پیشرفت از ملت ایران است

باقری کنی: تحریم اثبات ناکامی آمریکا در سلب حق پیشرفت از ملت ایران است