مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-26اقتصادي

سیلاب در شهرستان کوهرنگ فروکش کرد


هوشنگ مصطفوی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارش باران طی 48 ساعت گذشته در مرکز شهرستان به 200 میلیمتر و در بخش بازفت که کانون سیل شهرستان به شمار می رود به330 میلیمتر نیز رسید.

وی با اشاره به افزایش دبی آب رودخانه بازفت، تصریح کرد: دبی آب در رودخانه، 600 مترمکعب در ثانیه برآورد می‎شود که بی سابقه ترین سیل در سال های گذشته به شمار می رود و حتی از سیلاب فروردین امسال نیز سهمگین تر بود.

مصطفوی، با اشاره به وارد شدن خسارت هایی به زیرساخت ها و مزارع کشاورزی شهرستان، اظهار داشت: میزان دقیق این خسارات ظرف 2 روز آینده بررسی و اعلام می شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه تمامی مسیرهای ارتباطی این شهرستان باز است، افزود: تنها مسیر بازفت به اندیکا به سبب زیرآب رفتن جاده مسدود شد که مسافران از محور جایگزین اردل به ایذه و لردگان به ایذه استفاده کنند.

مصطفوی خاطر نشان کرد: رانش و ریزش کوه از دیگر رخدادی شکل گرفته در شهرستان بود که با تلاش راهداران برطرف شد و حادثه جانی به دنبال نداشت.

وی با قدردانی از همکاری بخشداران، دهیاران، مسئولان اجرایی استان و مردم شهرستان،تصریح کرد: با تلاش و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان هیچ روستایی دچار خسارت و آسیب نشد و همه روستاییان در سلامت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در شهرستان کوهرنگ فروکش کرد

سیلاب در شهرستان کوهرنگ فروکش کرد