مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-26سياسي

ثبت نام 55هزار دانش آموز یزد در طرح نهضت ملی حفظ 30 جزء قرآن کریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید غفاریان روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت هشتم اسفندماه سالروز تأسیس امور تربیتی اظهار داشت: طرح نهضت ملی حفظ 30 جز قرآن کریم در استان یزد مورد استقبال قرار گرفته به نحوی که سال گذشته 60 هزار و امسال 55 هزار دانش آموز در این طرح ثبت نام کردند.

وی همچنین از برگزاری 250 محفل انس با قرآن کریم در یزد خبر داد و افزود: جشنواره قرآن و عترت و نماز نیز با هدف شناسایی نخبگان قرآنی در استان یزد برگزار شده که امسال 110 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کردند.

غفاریان با اشاره به اینکه در استان یزد 20 درالقرآن کریم در حال فعالیت هستند، یادآور شد: در سطح استان 27 مدرسه قرآنی نیز فعالیت می کنند.

رییس اداره امور قرآنی آموزش و پرورش استان یزد همچنین از اجرای طرح مصباح الهدی در یزد خبر داد و بیان کرد: این طرح هر سال با هدف آشنایی با سیره یکی از معصومین (ع) در سطح مدارس اجرا می شود که امسال با محوریت معرفی سیره امام حسین (ع) برگزار می شود.

غفاریان با اشاره به برگزاری هزار و 600 جلسه گفتمان دینی در مدارس استان به منظور پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان اظهار داشت: برای ارتقا فرهنگ انتظار مهدویت نیز ویژه برنامه های متعددی از جمله جشنواره بیعت در غربت با شرکت 3 هزار دانش آموز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 55هزار دانش آموز یزد در طرح نهضت ملی حفظ 30 جزء قرآن کریم

ثبت نام 55هزار دانش آموز یزد در طرح نهضت ملی حفظ 30 جزء قرآن کریم