مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-26اجتماعي

39 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد


جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش شدید برف در شبانه روز گذشته موجب انسداد راه 71 روستا شده بود که امروز راه 39 مورد از این روستاها بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: با بازگشایی این تعداد، در حال حاضر راه ارتباطی 32 روستای قزوین بسته است و فردا پنجشنبه عوامل و ماشین آلات راهداری برای بازگشایی آنها اعزام می شوند.

حق لطفی بیان کرد: در حال حاضر جاده های اصلی استان قزوین با وجود سرمای هوا و بارش برف باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران برای خدمت رسانی به مسافران و بازگشایی معابر پوشیده از برف یادآور شد: 26 راهدارخانه به همراه 350 راهدار و 300 دستگاه ماشین آلات استان آماده خدمات رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک هستند و مردم می توانند از طریق تماس با سامانه 141 از نزدیک ترین راهدارخانه مسیر خود اطلاع پیدا کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: علاوه بر شماره ثابت 141، شهروندان می توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک 1000141 اطلاعات راه های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

حق لطفی همچنین از رانندگان خواست در فصل سرد سال که احتمال بارش برف و کولاک در جاده ها وجود دارد، برای تردد در مسیرهای روستایی تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد

39 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد