مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-26سياسي

تمهیدات ستاد نماز جمعه ورامین برای پیشگیری از شیوع کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وحید محمدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از نمازگزاران جمعه ورامین خواست، تا برای این هفته همراه خود مهر و سجاده به مصلی بیاورند و گفت: از بانوان نمازگزار نیز درخواست، داریم، که چادر نماز شخصی همراه خود به مصلی بیاورند، فضای مصلی نماز جمعه ورامین قبل از برگزاری نماز ضد عفونی خواهد شد.

وی همچنین از افراد دارای بیماری قلبی، تنفسی و ریوی و نیز افراد مُسن خواست تا جایی که امکان دارد، در نماز جمعه این هفته ورامین شرکت نکنند.

مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین اضافه کرد: از افرادی که علائم بیماری کرونا را در خود حس می کنند، نیز تقاضا داریم، تا بهبودی کامل به نماز جمعه نیایند.

محمدی از غیر فعال شدن بخش امانات مصلی در هفته جاری خبر داد و از نمازگزاران خواست، نایلون یک بار مصرف برای وسایل شخصی و نیز کفش های خود به همراه بیاورند.

وی گفت: سید نظام الدین موسوی منتخب مردم تهران، ری، پردیس، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی این هفته قبل از نماز جمعه ورامین سخنرانی خواهد کرد و نماز جمعه این هفته ورامین به امامت حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اقامه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ستاد نماز جمعه ورامین برای پیشگیری از شیوع کرونا

تمهیدات ستاد نماز جمعه ورامین برای پیشگیری از شیوع کرونا