مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-26سياسي

تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت توسط سپاه قدس گیلان


فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان اقدام به تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم شهر رشت می کند.

سرهنگ پاسدار مجید دوهندو افزود: مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند چون مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است و بسیجیان گیلانی بسته های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل هم استانی ها می رسانند.

وی ادامه داد: ساکنان شهر رشت می توانند با تماس با شماره های 33142824 و 09111375816 درخواست خود را برای دریافت بسته های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته ها را درب منزل به آن ها تحویل دهند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان بیان کرد: این بسته ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش 800 هزار ریال است که 300 هزار ریال آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می شود و مابقی نیز، توسط درخواست کنندگان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت توسط سپاه قدس گیلان

تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت توسط سپاه قدس گیلان