مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-26حوادث

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه درپایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سردار علی ذوالقدر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در انباری در حوالی شهر ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مالک انباری با دپو و جمع آوری انواع مواد محترقه قصد دارد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مواد محترقه را در بین قشر نوجوان و جوان توزیع کند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه گفت: با شناسایی محل دپوی مواد محترقه، با هماهنگی های قضایی روز گذشته ششم اسفند ماه تیم هایی از ماموران عملیات پایگاه نهم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به صورت مشترک مالک انبار را دستگیر و موفق شدند 814هزار عدد از انواع مواد محترقه کشف کنند.

سردارذوالقدر با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد، متهم در چند کوچه بالاتر از محل اولیه دارای یک انبار بزرگ دیگر است، بیان داشت: در بازرسی از این انبار نیز بیش از 500هزار و536 عدد انواع مختلف مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره پلمب هر 2 انبار مواد محترقه، افزود: متهم برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه درپایتخت

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه درپایتخت