مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-26اقتصادي

علاقمندی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه دفع پسماند


محمدرضا پورمحمدی چهارشنبه شب پس از امضای تفاهم نامه همکاری های زیست محیطی بین صندوق ملی محیط زیست و استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماندهای صنعتی و غیرصنعتی، گفت: این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می تواند در زمینه ایجاد اشتغال زایی و کاهش آلایندگی های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

وی با انتقاد از تفکر سنتی در دفع پسماند و ضرورت درآمدزایی مناسب از این طریق، ادامه داد: متاسفانه آن چنان که باید و شاید به این موضوع توجه نشده و دفن و دفع پسماندهای غیرصنعتی در جامعه ما همچون اقدامات دهه 60 و 70 است.

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت دفع اصولی پسماندهای صنعتی و غیرصنعتی در استان تاکید کرد و خواستار پایان دادن به تفکرات سنتی در این بخش شد.

وی با بیان اینکه باید از نظرات متخصصان دانشگاهی و علمی در این موضوع استفاده شود، افزود: هر تصمیم و اقدامی که پیوست علمی نداشته باشد محکوم به شکست بوده و نمی تواند به نتیجه مطلوب و مقبول، منجر شود.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش جدی دولت برای مقابله با ویروس کرونا در کشور قدردانی کرد و گفت: شرایط کنونی، برای دعواهای سیاسی مساعد نیست و همه باید برای مقابله و ریشه کن کردن بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقمندی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه دفع پسماند

علاقمندی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه دفع پسماند