مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-26پزشكي

نتیجه آزمایش کرونای 2 نفر در اردبیل مثبت اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نتیجه آزمایش ویروس کرونای دو نفر در استان اردبیل مثبت اعلام شده است.

وی افزود: این دو بیمار از بیماری های زمینه ای پوستی و مغزی نیز رنج می برند و با توجه به شرایط خاص موجود در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از 9 مورد نمونه آزمایش ارسال شده افراد مشکوک به مرکز آزمایش کرونای تهران نتیجه آزمایش دو نفر مثبت اعلام شده، 6 مورد منفی و یک مورد نیز تاکنون اعلام نشده است.

اخوان اکبری ادامه داد: در حال حاضر 28 نفر در استان اردبیل که احتمال ابتلا به کرونا در آنان وجود دارد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی یادآور شد: مرکز ترومای اردبیل به عنوان مرکز درمانی و پذیرش بیماران مشکوک به کرونا معرفی شده و آمبولانس های ویژه ای نیز برای انتقال افراد مشکوک به بیماری کرونا و انتقال از شهرستان ها به مرکز استان در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بهترین راه مقابله با کرونا را پیشگیری و توجه به مسائل بهداشتی دانست و افزود: این بیماری واکسن و دارو نداشته و بیماران قلبی، ریوی، زنان باردار، افراد مسن و سرطانی را بیشتر از سایر افراد در معرض تهدید قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه آزمایش کرونای 2 نفر در اردبیل مثبت اعلام شد

نتیجه آزمایش کرونای 2 نفر در اردبیل مثبت اعلام شد