مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-26بين الملل

واکنش هنیه به شایعات درباره اقامتش در سایر کشورها


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شایعات مطرح شده در خصوص تصمیم وی مبنی بر اقامت در خارج از فلسطین و عدم بازگشت به نوار غزه را تکذیب کرد و این شایعات را بی پایه و اساس خواند.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شایعات مطرح شده در خصوص تصمیم وی مبنی بر اقامت در خارج از فلسطین و عدم بازگشت به نوار غزه را تکذیب کرد و این شایعات را "بی پایه و اساس" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شایعات مطرح شده در خصوص این که وی قصد دارد در کشوری همچون قطر یا ترکیه و خارج از فلسطین اشغالی بماند را تکذیب کرد.

هنیه در ادامه افزود: این شایعات صحت ندارد و من بدون توجه به اینگونه شایعات ممکن است در کشور یا منطقه ای بر حسب نیاز، اقامت داشته باشم.

وی همچنین تصریح کرد: این شایعات با اهداف خاصی مطرح می شوند و وظیفه من این است که میان مناطق مختلفی که جنبش فعالیت دارد و نیز میان هموطنان خود در اردوگاه های پناهندگان تردد کنم اما سرزمین من فلسطین و مقر اقامت من نوار غزه است.

هنیه خاطرنشان کرد: جنبش حماس مانند ملت فلسطین در مناطق جغرافیایی مختلف حضور دارد و منفعت فلسطین و امور این جنبش سفر به مناطق مختلف و پیگیری مسائل سیاسی و رهبری جنبش به صورت مستقیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هنیه به شایعات درباره اقامتش در سایر کشورها

واکنش هنیه به شایعات درباره اقامتش در سایر کشورها