مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-26اقتصادي

3 واحد تولیدی در استان سمنان مواد ضدعفونی کننده تولید می کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سه واحد تولیدی استان با ظرفیت حداکثری و با تغییر خط تولید خود، مواد ضدعفونی کننده تولید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران ضمن اشاره به اهتمام واحدهای تولیدی به تولید محلول های ضد عفونی، بیان کرد: سه واحد تولیدی در استان با ظرفیت حداکثری و با تغییر خط تولید خود، مواد ضدعفونی کننده تولید می کنند.

وی با بیان اینکه این واحدها برای تأمین نیاز استان مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: این احدها به کمک ما آمده تا با کمبود جدی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده مواجه نباشیم.

مردم همراهی کنند معاون استاندار سمنان گفت: امیدواریم به زودی پروانه بهداشتی این واحدهای تولیدی در استان سمنان صادر شود تا در راستای تولید مواد ضد عفونی کننده تسهیل شود.

عسگری گفت: واحدهای تولیدی استان سمنان که امکان تولید محصولات ضدعفونی کننده دارند حتی اگر در پروانه بهداشتی آن ها ذکر نشده باشند حتماً به کمک ما بیایند و مسئولان امر نیز در سطح استان شرایط را برایشان تسهیل نمایند.

وی با بیان اینکه مردم به اندازه نیازشان مواد ضد عفونی کننده و ماسک و… بخرند، افزود: مردم در خرید کالاهای عمده باید همراهی کنند تا دچار مشکل نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 واحد تولیدی در استان سمنان مواد ضدعفونی کننده تولید می کنند

3 واحد تولیدی در استان سمنان مواد ضدعفونی کننده تولید می کنند