مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-26پزشكي

حال 24 بیمار کرونایی بابل رضایتبخش و روبه بهبود است


سید فرزاد جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین مورد مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا چهارشنبه هفته قبل شناسایی شده است، افزود: بیمارستان میناگر که مخصوص بیماران چشم بود را تخلیه کردیم واین مرکز دو طبقه مختص بیماران کرونایی شده است.

وی با اظهار اینکه روزانه 40 تا 50 نفر به کلینیک برای درمان سرپایی مراجعه می کنند، اظهار داشت: این افراد به دلیل نگرانی از برخی علائمی که دارند به کلینیک مراجعه می کنند و با انجام آزمایشات به شکل سرپایی به آنان خدمات دهی و اطمینان بخشی می شود.

وی شمار بیماران بستری شده مشکوک به ویروس کرونا را 24 نفر اعلام کرد و گفت: وضعیت و حال اکثریت این بیماران رضایتبخش است اما تا بهبودی کامل ترجیح داده شد در مرکز بستری باشند.

جلالی با عنوان اینکه خوشبختانه در هفته جاری فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در منطقه نداشتیم، از درنظرگرفتن کلینیک دیگری برای مراجعه افرادی که دارای علائم خفیف هستند، خبر داد و گفت: ویروس کرونا با آنکه چموش هست، اما شرارت زیادی ندارد وفقط افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند را درگیر می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل خواستار توجه شهروندان به توصیه های بهداشتی به ویژه شستشوی مرتب دست ها شد و گفت: در جاهایی که ضرورتی ندارد نباید از ماسک استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال 24 بیمار کرونایی بابل رضایتبخش و روبه بهبود است

حال 24 بیمار کرونایی بابل رضایتبخش و روبه بهبود است