مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-26اقتصادي

محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی زیر تیغ قانون


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از برخورد با محتکران عمده و گرانفروشان اقلام بهداشتی با عنوان مجرمانه اخلال در نظام اقتصادی کشور خبر داد.

- حیدر آسیابی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به این که طی نامه ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بر نظارت دقیق قیمت ها و عرضه اقلام بهداشتی تأکید شده است گفت: متأسفانه عده ای از افراد سودجو اقدام به احتکار و گرانفروشی این اقلام و توزیع قطره چکانی در بازار کرده اند که بر اساس گزارشات متعدد واصله این اقدام برای کسب منفعت و سود بیشتر بوده است.

وی افزود: در صورت عدم نظارت نهادهای نظارتی و صنفی مسئول، دادستانی با متخلفان و محتکران برخورد قانونی خواهد کرد و در مواردی که گرانفروشی و احتکار عمده اقلام بهداشتی را شاهد باشیم، افراد متخلف تحت عنوان مجرمانه اخلال در نظام اقتصادی تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام رسمی مراجع بهداشت و درمان برخی اقلام بهداشتی پیشگیری های اولیه از جمله مایع و ژل های ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش کمیاب و با قیمت بیشتر عرضه شد که این موضوع  اعتراض گسترده مردم را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی زیر تیغ قانون

محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی زیر تیغ قانون