مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-26حوادث

30 خودروی تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین رهاسازی شدند


حکمت الله هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در 24 ساعته گذشته برودت هوا و بروز سیل در روستای اک از توابع شهرستان تاکستان و روستاهای شنبرک و شهرستانک در شهرستان بویین زهرا منجر به آسیب دیدگی 86 نفر از روستاییان شد که امداد گران این جمعیت با حضور در 18 باب منزل مسکونی توانستند با استفاده از موتور پمپ و لجن کش های این جمعیت تخلیه آب را انجام دهند.

معاون امداد و نجات استان قزوین افزود: در ساعت 11 صبح امروز نیز در پی دریافت گزارشی مبنی بر مسدود شدن اتوبان تاکستان به زنجان، حد فاصل سه راهی ضیا آباد به ابهر بر اثر وقوع برف و کولاک شدید و برخورد زنجیره ای بیش از 50 خودروی سبک و سنگین با یکدیگر، بلافاصله تیم های امداد و نجات شهرستان تاکستان و تیم های واکنش سریع مرکز استان به محل حادثه عزیمت کردند.

هاشمی گفت: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر ضمن رها سازی 30 خودرو از برف و کولاک، 2 نفر از مصدومین حادثه را پس از رها سازی توسط ابزارهای تخصصی نجات، به مراکز درمانی شهرستان تاکستان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: همچنین 13 مصدوم دیگر حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند تا درمان شوند.

هاشمی در ادامه ضمن اظهار تأسف از کشته شدن 3 نفر از هموطنانمان در تصادف زنجیره ای تصریح کرد: بر اساس مستندات موجود در خصوص شدت حوادث جاده ای و حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 خودروی تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین رهاسازی شدند

30 خودروی تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین رهاسازی شدند