مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:452020-02-26حوادث

بارش شدید باران منجر به آبگرفتگی و اختلال در روند زندگی شهروندان جنوب تهران شد


در پی بارش شدید باران، باد و طوفان در روز گذشته منجر به وقوع حوادثی در جنوب تهران شد که آتش نشانان در بیش از 20 نقطه در قالب 50 مأموریت اقدام به عملیات و خدمات رسانی به شهروندان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، عزیز غلامی نسب مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی با عالام این خبر اظهار داشت: آتش نشانان در بیش از 50 مأموریت در محله های جنوب تهران از قبیل خانی آباد نو، نازی آباد، خزانه، دولت آباد، شهرری عبدل آباد، یاخچی آباد، جاده ورامین و .

به صورت 24 ساعته مشغول به خدمت رسانی به شهروندان تهرانی بوده و توانستند پس از مرتفع کردن حوادث و رفع ناایمنی ها محل حادثه را ترک کنند.

وی ادامه داد: در پی بارش شدید باران، باد و طوفان منجر به آبگرفتگی ، اختلال در زندگی مردم و وقوع حوادثی در تهران شد که آتش نشانان ایستگاه های منطقه هفت عملیات در بیش از 20 نقطه از جنوب تهران با اعزام بموقع به شهروندان خدمت رسانی کنند.

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی رفع آبگرفتگی های معابر و منازل همچنین رهاسازی خودروهای گیر کرده در گل ولای و آبگرفتگی ها یا بر اثر سقوط درخت از جمله مواردی است که آتش نشانان اقدامات لازم را انجام دادند.

غلامی نسب در پایان ابراز داشت: خوشبختانه این حوادث و خدمات ایمنی به شهروندان هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران منجر به آبگرفتگی و اختلال در روند زندگی شهروندان جنوب تهران شد

بارش شدید باران منجر به آبگرفتگی و اختلال در روند زندگی شهروندان جنوب تهران شد