مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 12:102020-02-26دانش

دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال تعطیل شد


روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد با توجه به محدودیت های به وجود آمده درخصوص بیماری کرونا و مشکلات سکونت گاه های اجتماعی در پیشگیری و کنترل این بیماری، - ایسنا/اصفهان روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد با توجه به محدودیت های به وجود آمده درخصوص بیماری کرونا و مشکلات سکونت گاه های اجتماعی در پیشگیری و کنترل این بیماری، هیأت رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور حفظ سلامت دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان اقدام به تعطیلی دانشگاه تا پایان سال 1398 کرده است.

براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی اصفهان، با تصویب هیأت رییسه دانشگاه، با عدم تشکیل کلاس های آموزشی حضوری و آزمایشگاه ها تا پایان سال 1398 موافقت می شود.

در این خصوص از اعلام آمادگی همکاران مبنی بر جبران کامل تعهدات آموزشی معوقه به انحاء مختلف (تمدید ترم تحصیلی، استفاده از روش های الکترونیکی آموزشی، برگزاری کلاس های جبرانی در وقت مقتضی و .

) قدردانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه این اطلاعیه آمده است که بر حضور فعال کارکنان و اعضای هیأت علمی طی دوره فوق جهت انجام تعهدات آموزشی غیر حضوری (به صور قابل انجام)، پژوهشی، فناوری و اجرایی تأکید می شود.

همچنین انجام امتحانات جامع و دفاعیه های تحصیلات تکمیلی بدون ضرورت اسکان دانشجویان در خوابگاه ها و با توافق و هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال تعطیل شد

دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال تعطیل شد