مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 23:052020-02-25پزشكي

ترسناک تر از کرونا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، چند روزیست فضای کشور بشدت تحت تاثیر ورود ویروس کرونا به مرزهای ایران قرار گرفته است، فضای رعب و وحشتی که با اعلام رسمی وزارت بهداشت و از شهر قم شروع شد و کم کم به شهرهای دیگر نیز سرایت کرد.

- کرونایی که به دلیل ضعف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح به هیولایی تبدیل شده که جوامع را از میان می برد درحالیکه به نسبت بسیاری از بیماری های ویروسی شایع درصد بسیار کمی از تلفات را می دهد و با دو درصد آمار مرگ و میر بیماری خیلی خطرناکی محسوب نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، چند روزیست فضای کشور بشدت تحت تاثیر ورود ویروس کرونا به مرزهای ایران قرار گرفته است، فضای رعب و وحشتی که با اعلام رسمی وزارت بهداشت و از شهر قم شروع شد و کم کم به شهرهای دیگر نیز سرایت کرد.

میزان شیوع و سرایت این ویروس به حدی زیا است که همه مسابقات ورزشی، کلاس های درس مدارس، دانشگاه ها و هرگونه نشست و دورهمی را تعطیل کرده است، فضای شهر پر از نگاه های مبهم و پر استرسی شده است که بیش از واقعیت موجود از کرونا ترسیده اند، کرونایی که به دلیل ضعف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح به هیولایی تبدیل شده که جوامع را از میان می برد درحالیکه به نسبت بسیاری از بیماری های ویروسی شایع درصد بسیار کمی از تلفات را می دهد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسناک تر از کرونا!

ترسناک تر از کرونا!