مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-25سياسي

ضد عفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عباس امینی زاده در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با موضوع اقدامات لازم جهت پیشگیری از بیماری کورونا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع این بیماری در سطح کشور، مشاهده یک مورد مثبت در استان هرمزگان و همچنین ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه، تشکیل جلسات مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تصمیم گیری در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه، افزود: از فردا چهارشنبه هفتم اسفندماه، کلیه پارک های بادی کودکان و وسایل بازی در تمام بوستان های بندرعباس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهردار بندرعباس از شست وشو و ضد عفونی اتوبوس ها، تاکسی ها، مجتمع های عمومی پر جمعیت، حمام ها و سرویس های بهداشتی عمومی، معابر پر تردد، بازارها و بازارچه های تحت مدیریت شهرداری و غیره خبر داد و گفت: این اقدامات توسط نیروهای مدیریت بحران و آتش نشانی شهرداری از بامداد امشب آغاز می شود.

امینی زاده ضمن اشاره به حضور تعدادی از مسافرین سایر شهرهای کشور در بندرعباس طی روزهای اخیر، تصریح کرد: تمامی چادرهای این مسافرین از سطح شهر و بوستان ها به یک بوستان (خلیج فارس) منتقل می شود.

این مقام مسئول در ادامه نیز از ضد عفونی پایانه های مسافربری خبر داد و گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی عمومی در سطح شهر برای آگاهی بخشی بیشتر به عموم شهروندان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس

ضد عفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی بندرعباس