مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 20:502020-02-25پزشكي

همه باید به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند


در مقابله با بیماروی کرونا همه مدیران به همراه مردم باید پای کار باشند و در راستای مقابله با این بیماری به دانشگاه علوم پزشکی و کادرهای درمانی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان: فتح الله حقیقی در جلسه پدافند زیستی استان، برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای رصد دقیق  وضعیت جامعه نیاز به ایجاد کمیته های تخصصی همچون بهداشت و درمان، امنیت، اطلاع رسانی و پشتیبانی داریم که بطور روزانه ارائه گزارش کرده و بطور عملیاتی در صحنه باشند.

استاندار زنجان افزود: با توجه به هشدارهای بهداشتی و رعایت بهداشت از اعضا خواست از عرضه قلیان در مراکز عمومی جلوگیری کنند چرا که یکی از عوامل پر خطر در ابتلا به انواع بیماری ها همین قلیان است.

مقام عالی دولت در استان ضمن قدردانی از فعالیت دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی و پزشکان بیمارستان ها که شبانه روزی در حال خدمت هستند، استفاده از ظرفیت بسیج و سمن ها را برای آگاهی آحاد جامعه در برابر این ویروس مهم دانست و گفت: صداوسیما نیز به نحو مطلوبی در راه اطلاع رسانی و پیشگیری در میدان حضور دارد.

حقیقی همچنین نکاتی را به مدیران ادارات برای کاهش خطرات احتمالی و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس گوشزد کرد و گفت: اماکن ورزشی، هنری و آموزشی تا اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند

همه باید به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند