مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 20:252020-02-25اجتماعي

حجم سیلاب رودخانه «کشکان» به 312 میلیون مترمکعب می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: فردا چهارشنبه حجم سیلابی که از رودخانه «کشکان» عبور می کند به 312 میلیون مترمکعب می رسد.

- خرم آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: فردا چهارشنبه حجم سیلابی که از رودخانه کشکان عبور می کند به 312 میلیون مترمکعب می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا میرزایی شامگاه سه شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه چند روز پیش اعلام شد که یک سامانه بارشی قوی وارد لرستان می شود و بارش های سنگینی را به دنبال دارد و این بارش ها شامل دو موج بارشی است، ظهار داشت: موج اول بارشی از غروب روز دوشنبه وارد استان شده و ریزش های آن تا غروب امروز سه شنبه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه موج دوم بارش ها از امشب آغاز شده و تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: تا کنون حداکثر دبی سیلابی رودخانه خرم آباد به 180 مترمکعب در ثانیه و دبی سیلابی در رودخانه کشکان به 1600 مترمکعب در ثانیه در شهر پلدختر رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان یادآور شد: دبی رودخانه تیره به 135 مترمکعب در ثانیه و دبی رودخانه بادآور نورآباد نیز به 230 مترمکعب در ثانیه رسیده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه موج دوم بارش ها وضعیت خطرناک تری دارد و ریزش های جوی آن بیشتر در نقاط شمالی استان است، افزود: با تداوم بارش ها پیش بینی می کنیم پیک سیلاب در رودخانه ها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم سیلاب رودخانه «کشکان» به 312 میلیون مترمکعب می رسد

حجم سیلاب رودخانه «کشکان» به 312 میلیون مترمکعب می رسد