مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-25سياسي

سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان


با گران فروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد می کنیم معاون دادستان اهواز گفت: گشت ویژه نظارت بر فروش ماسک و مواد ضدعفونی تشکیل شده تا از سوء استفاده افراد فرصت طلب جلوگیری شود و در این راستا با گران فروشان برخورد خواهیم کرد.

علی بیرانوند روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گشت ویژه بازررسی با هماهنگی دادستانی فعالیت خود را از روز شنبه به صورت مشترک شامل بازرسان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی اهواز آغاز کرد.

کرونا ویروس چند چهره یک متخصص طب سنتی گفت: کرونا یک ویروس چند چهره است و مزاج ویروس را نمی توان به صورت قطعی تشخیص داد.

دکتر فاطمه امینی سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این ویروس برخی مواقع در دماهای بالا غیرفعال می شود و شک در خصوص سرد بودن مزاج ویروس ایجاد می کند اما از طرف دیگر وقتی وارد بدن می شود با علائم گرمی یعنی تب و سرفه ودر آخر رطوبت همراه است و دوباره ذهن را به سمت گرمی مزاج ویروس سوق می دهد بنابراین تشخیص مزاج آن نیاز به تحقیق بیشتری دارد.

عرضه قلیان در اهواز ممنوع شد اهواز - ایرنا - معاون دادستان و نماینده رییس کل دادگستری خوزستان در ستاد کنترل و مقابله با ویروس کرونا از دستور تعطیلی تمام قلیان سراها در شهر اهواز برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان

سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان