مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-25سياسي

قزوین از کرونا پاک است محتکران را با شدت محاکمه می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه فوق العاده برای هماهنگی برنامه های مقابله با ویروس کرونا سه شنبه شب در استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از سوی مدیران بهداشتی و درمانی، صنعتی و مدیریت بحران نگرانی ها در خصوص ابتلاء به این ویروس در استان تا حدودی برطرف شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهار داشت: جو روانی جامعه به گونه ای است که ترس از ویروس بیشتر مردم را نگران کرده است در حالی که با کمی احتیاط، فرهنگ سازی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می توان آن را مهار کرد تا افراد مبتلا نشوند.

استاندار قزوین گفت: اگر مردم مشارکت کنند و به توصیه های پزشکان و کارشناسان بهداشتی اهمیت دهد می توانیم از شیوع این بیماری جلوگیری و از این شرایط عبور کنیم.

وی اضافه کرد: پزشکان متخصص گفته اند این بیماری مانند سایر بیماری هاست و اگر درست مدیریت نشود مشکلات جدی ایجاد می کند اما جو روانی آن بیشتر از خود ببماری آسیب رسان است هر چند جنجال رسانه های غربی در این وضعیت بی تأثیر نیست که باید با آن مقابله کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: رسانه های استکباری می خواهند هم کشور به تعطیلی کشانده شود و هم مردم نگران شوند در حالی که با کادر متخصص درمانی و تجهیزات جامعه پزشکی قادر به مقابله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین از کرونا پاک است محتکران را با شدت محاکمه می کنیم

قزوین از کرونا پاک است محتکران را با شدت محاکمه می کنیم