مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-25پزشكي

ترخیص یک بیمار قطعی کرونا در گلستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: یک مورد بیمار قطعی کرونا که آزمایش آن مثبت شده بود پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

- عبدالرضا فاضل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای آغاز موج ابتلا به ویرس کرونا در استان گلستان تا امروز 30 مورد مشکوک نمونه برداری و برای آزمایش ارسال شد.

وی ادامه داد: از این 30 مورد پاسخ آزمایش سه مورد آن اعلام شد که از این سه مورد یک مورد آن مثبت بوده و دو مورد آن منفی گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: این یک مورد مثبت هم که مرد 45 ساله بوده روز گذشته پس از درمان بهبود یافته و مرخص شده است.

فاضل بیان کرد: در مجموع 167 مورد بیماری های حاد تنفسی با علائم مشکوک به کرونا در استان بستری است که بیشتر آن در بیمارستان های پنجم آذر و صیاد شیرازی گرگان است و باقی به تعداد انگشتان دست در سایر بیمارستان های استان است.

وی اضافه کرد: در مجموع در استان گلستان از ششم اسفندماه تاکنون روزانه 40 تا 45 بیمار با این موضوع بستری می شد اما امروز بسیار کمتر بستری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان علل اصلی کاهش موج بستری و مراجعه به بیمارستان ها را آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق رسانه ها دانست و این اقدام آنقدر وسیع و موثر بوده که مردم کاملا با مجموعه بهاشتی و درمانی استان همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص یک بیمار قطعی کرونا در گلستان

ترخیص یک بیمار قطعی کرونا در گلستان