مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 18:152020-02-25اقتصادي

تکمیل زنجیره دام عشایر با ارائه تسهیلات 650 میلیارد تومانی


سالانه 650 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور برای تکمیل زنجیره دام پرداخت می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: سالانه 650 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور برای تکمیل زنجیره دام پرداخت می شود.

کرمعلی قندالی، امروز سه شنبه 6 اسفند، در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی عشایری چاه زرد و خواجه منجیکوه در نهبندان گفت: 95 درصد از مناطق عشایری ایران راه دسترسی دارند و بعضی از راه ها نیاز به ترمیم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: سالانه یک درصد از ورودی صندوق به امور عشایر تخصیص داده می م شود که از ابتدای سال جاری تاکنون 620 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر داده شده و به ازای هر بره، برای پروار بندی 400 هزار تومان پرداخت می شود.

رییس سازمان امور عشایر ایران افزود: 53 درصد از عشایر ایران از آب آشامیدنی استاندارد استفاده می کنند و طی چهار سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد به عشایر کشور اعطا شد.

قندالی اظهار کرد: در سال گذشته تبصره 18 بند (ه) مبلغ 18 میلیون یورو برای آبرسانی امورعشایر با 218 پروژه در نظر گرفته شد که در خراسان جنوبی و در نهبندان و زیرکوه دو پروژه عملیاتی می شود و 850 خانوار از آن برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره دام عشایر با ارائه تسهیلات 650 میلیارد تومانی

تکمیل زنجیره دام عشایر با ارائه تسهیلات 650 میلیارد تومانی