مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-25اقتصادي

مدل های موفق کارآفرینی در کرمان معرفی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد حواد فدایی عصر سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: استان از نظر جذب اعتبارات تبصره 18 عقب است و طرح هایی داریم که یک یا 2 سال منتظر تسهیلات هستند و بانک به آنها پرداخت نکرده است.

وی تصریج کرد: این تسهیلات در سه بخش کشت گلخانه ای، تولید و فرآوری گیاهان دارویی و تولید شیلات و آبزیان به سرمایه گذاران تعلق می گیرد.

استاندار کرمان بیان کرد: یکی از مشکلات پیگیری تسهیلات طرح های سرمایه گذاری ارائه نکردن اطلاعات دقیق از روند دریافت تسهیلات و نیز پیشرفت پروژه ها توسط مدیران است و بهانه بانک ها مبنی بر فقدان اعتبار برای ارائه به طرح ها نیز قابل قبول نیست.

152 پروژه اقتصاد مقاومتی برای سال آینده در کرمان معرفی شد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: به تفکیک دستگاه ها 152 پروژه برای سال آینده به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شده است که 32 پروژه از این تعداد دارای اولویت هستند که عمدتا مربوط به طرح های بزرگ نیمه تمام مرتبطند.

سید جعفر رودری افزود: برای امسال 25 پروژه اولویت دار برای استان معرفی شد که این پروژه ها به لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

وی بیان کرد: یکهزار و 300 میلیارد تومان پیش بینی سرمایه گذاری این پروژه ها بوده که تاکنون 513 میلیارد تومان، معادل 39 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل های موفق کارآفرینی در کرمان معرفی شوند

مدل های موفق کارآفرینی در کرمان معرفی شوند