مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-25سياسي

مردم و روحانیون در مورد بیماری کرونا مقلد مدیران پزشکی باشند


مدیریت پزشکی فارغ از تخصص است، همه ما باید تابع تصمیمات مدیران پزشکی باشیم، به طور مثال برای تعطیلی نماز جمعه باید مدیریت بهداشتی تصمیم گیری کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله لطف الله دژکام امروز 6 اسفند در شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نقشه فرهنگی کشور گفت: با همه شرایط سختی که دشمن ایجاد کرد، انتخابات در امنیت و آرامش انجام شد و این به دلیل تحقق توسعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ما بیشتر به آسیب ها توجه می کنیم، تاکید کرد: متن جامعه به سمت یک هدف پویا در حال حرکت است، در کنار کاستی ها باید به این تلاش ها و ارزش ها نیز دقت کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس متذکر شد: ما عادت کردیم که نقاط ضعف را پررنگ کنیم، مثلا در موضوع کرونا در کشورهای دیگر هم شرایط مشابهی است اما در ایران به سمت منفی نگری ها رفته است.

وی با اشاره به تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور، عنوان کرد: برای اجرایی چنین سندها، شاید ما به تناسب گسترده این اسناد، کار عملیاتی اجرایی نتوانستیم انجام دهیم، برای اینکه مسئله آموزش را از یاد برده ایم، ما مدیران هم اطلاعاتمان در مورد موضوع کم است، مسلما مابقی افراد اطلاعات چندانی ندارند، بنابراین اطلاعات این سندها باید آموزش داده شود و این آموزش را باید به دستگاه های متخصص بسپاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و روحانیون در مورد بیماری کرونا مقلد مدیران پزشکی باشند

مردم و روحانیون در مورد بیماری کرونا مقلد مدیران پزشکی باشند