مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-25دانش

خلاء اخلاق اسلامی در جامعه نقدهای غیرمنصفانه را هم به دنبال دارد


خلاء اخلاق اسلامی در جامعه، منجر به طرح نقدهای غیرمنصفانه و غیرمنطقی در سطوم مختلف می شود.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس گفت: خلاء اخلاق اسلامی در جامعه، منجر به طرح نقدهای غیرمنصفانه و غیرمنطقی در سطوم مختلف می شود.

دکتر مظاهر بابایی عصر سه‎ شنبه 6 اسفند در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: اخلاق اسلامی از موضوعاتی است که در شرایط فعلی جامعه باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: نه تنها در عرصه فرهنگی که در همه ابعاد نیاز داریم تا رفتار مدیران، مدرسان، کارمندان، بازاریان و دیگر اقشار و گروه های جامعه .

متخلق به اخلاق اسلامی شود.

رییس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: در حالی که اخلاق دومین معجره قرآن به شمار می رود، اما پس از چهار دهه از انقلاب، هنوز در جامعه آنگونه که شایسته است، اخلاق اسلامی الزام آور نشده است.

بابایی خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم که کجای کار پس از گذشته چند دهه از انقلاب ایراد دارد و عملکردها چگونه بوده باید در شورای فرهنگ عمومی استان فارس به بحث و بررسی گذاشته شود.

رییس جهاددانشگاهی استان فارس با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی فارس فعالیت های مطلوبی انجام شده و متناسب با آنها مصوبات خوبی داشته ایم، گفت: اینکه تا چه میزان این مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء اخلاق اسلامی در جامعه نقدهای غیرمنصفانه را هم به دنبال دارد

خلاء اخلاق اسلامی در جامعه نقدهای غیرمنصفانه را هم به دنبال دارد