مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-25پزشكي

یکی جلوی این کرونا را بگیره!!


بعد از هفته ها دست و پنجه نرم کردن مردم برخی از شهرستان های کشور با کرونا و نگرانی و همدردی مردم یزد با آنها، حالا این بیماری نوظهور، بی دعوت و ناخوانده به یزد هم رسید و یکی از همشهریان ما را مبتلا کرد.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی عصر سه شنبه اعلام کردند آزمایشات یکی از شهروندان یزدی در زمینه کرونا ویروس، مثبت بوده و این بیمار در بیمارستان شهید صدوقی یزد تحت درمان و قرنطینه قرار گرفته است.

طی چند روز گذشته و با وجود آنکه این بیماری هنوز در یزد، آفتابی نشده بود مدارس و دانشگاهها تعطیل شد، جلسات اداری و همایش ها به حالت تعلیق در آمد و اجتماعات مردمی هم کنسل گردید اما حالا کرونا به یزد رسید و باید مواظبت بیشتری کرد؛ راستی چکنیم؟ حالا بحث کرونا به موضوع اول محافل مردمی و اجتماعی در استان یزد تبدیل شده، دیگر کسی به یاد موز 10 هزار تومان و پراید 70 میلیون تومان و اجاره چند میلیون تومانی نیست! همه اینها در برابر غول کرونا به یک موضوع ساده و فراموش شده تیدیل شده است.

آنچه شهروندان ما را نگران کرده فکر کردن در مورد کروناست و نه خود کرونا و آنچه ذهن مردم ما را به خود معطوف داشته تفکر کرونایی است و نه ابتلای به آن .

متخصصان و اهل فن می گویند با خود مراقبتی و شستن مداوم دستها و دست ندادن و روبوسی نکردن و رعایت نکات بهداشتی میتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی جلوی این کرونا را بگیره!!

یکی جلوی این کرونا را بگیره!!