مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-25پزشكي

ابراز نگرانی وکیل مدافع محمدعلی نجفی از احتمال ابتلای موکلش به کرونا


وکیل مدافع محمدعلی نجفی با ابراز نگرانی نسبت به احتمال موکلش به ویروس کرونا در زندان، از قوه قضاییه خواست که با قبول وثیقه به او مرخصی بدهند.

- وکیل مدافع محمدعلی نجفی با ابراز نگرانی نسبت به احتمال موکلش به ویروس کرونا در زندان، از قوه قضاییه خواست که با قبول وثیقه به او مرخصی بدهند.

حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به این که موکلم به درمانگاه زندان مراجعه کرده و اقدامات درمانی را انجام داده و علائم سرماخوردگی او ادامه دارد و با توجه به اینکه بیماری های زمینه ای مثل قلبی و دیابت از مواردی است که در صورت بیماری کرونا خطر مرگ برای افراد دارد و موکلم تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دیابت دارد؛ لذا خطر مرگ بیش از همیشه او را تهدید می کند.

وی افزود: از سوی دیگر قرار وثیقه صادر شده که برای آزادی او سپرده شد، مورد قبول دادگاه واقع نشده که قانونا باید وثیقه پذیرفته شود و در این شرایط که اپیدمی کرونا در جامعه است و با توجه به وضعیت خاص موکلم باید نسبت به قبول قرار وثیقه اقدام شود.

وکیل مدافع نجفی گفت: با توجه به اینکه موکلم سرماخوردگی دارد و خانواده اش نگران وضعیت او هستند لذا از قوه قضاییه می خواهیم با قبول قرار وثیقه موکلم او از زندان به مرخصی بیاید و در صورت تایید حکم مجازات را تحمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی وکیل مدافع محمدعلی نجفی از احتمال ابتلای موکلش به کرونا

ابراز نگرانی وکیل مدافع محمدعلی نجفی از احتمال ابتلای موکلش به کرونا