مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:002020-02-25اجتماعي

اعلام تعطیلی مدارس درباره «پیشگیری از کرونا» با وزارت بهداشت است


اعلام تعطیلی مدارس در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا بر عهده وزارت بهداشت است و قرار است دیگر آموزش و پرورش این تعطیلی ها را اعلام نکند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: بحث کرونا این روزها به یکی از موضوعات روز تبدیل شده است و پیشگیری، مهمترین اقدام در برابر این بیماری است.

وزارت آموزش و پرورش با 15 میلیون دانش آموز و یک میلیون فرهنگی ارتباط دارد و در این راستا رعایت نکات بهداشتی در مدارس می تواند در کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار مؤثر باشد.

در این راستا دستورالعمل مقابله با عفونت های حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مدارس ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، ادارات کل آموزش و پرورش استان ها باید در یک طرح ضربتی و سراسری نسبت به برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی با هدف انتقال مفاهیم اصول بهداشت فردی و توصیه های پیشگیرانه بهداشتی در قالب محتواهای آموزشی دیداری و شنیداری به دانش آموزان و کارکنان، اقدام کنند.

به عنوان مثال از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان استان، مناطق و مدارس در آموزش والدین استفاده و مراقبت از دانش آموزان در یک اقدام هماهنگ و همسوی خانه و مدرسه صورت گیرد و برنامه های جبرانی آموزش دروس، ویژه دانش آموزانی که به علت سرماخوردگی های فصلی از حضور در مدارس محروم می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعطیلی مدارس درباره «پیشگیری از کرونا» با وزارت بهداشت است

اعلام تعطیلی مدارس درباره «پیشگیری از کرونا» با وزارت بهداشت است