مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:402020-02-25فرهنگي

ساخت سریال های جدید از «خاک گرم» تا «نیوجرسی» در شبکه سه/ مذاکره با «طالب زاده»


مدیر شبکه سه سیما برنامه های جدید این شبکه را اعلام کرد که از جمله آنها تولید سریال های جدید بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در سخنانی ضمن اعلام برنامه های جدید شبکه سه گفت: در حوزه سریال سازی میتوان گفت که سریال های 6 ماهه نخست سال 99 شبکه3 مشخص شده است و سعی شده سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

**ساخت سریال های دوپینگ ، نیوجرسی ، خاک گرم و سرباز وی افزود: از جمله آن میتوان به سریال 30 قسمتی دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و سریال 90 شبی با نام موقت نیوجرسی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی اشاره کرد که بعد از مدت ها قرار است خلاء سریال های 90 شبی کمدی را پر کند.

وی ادامه داد: همچنین سریال 50 قسمتی سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری های زوج مقدم دوست و نعمت الله در کارهای موفقی چون وضعیت سفید باشد، از جمله دیگر کارهای شاد کنداکتور سال بعد شبکه سه است که مسائل جوانان و موضوع سربازی را محوریت خود قرار داده است.

همچنین سریال زمین گرم به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی می جان به کارگردانی خانم مرجانه اشرفی زاده و تهیه کنندگی سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریال های جدید از «خاک گرم» تا «نیوجرسی» در شبکه سه/ مذاکره با «طالب زاده»

ساخت سریال های جدید از «خاک گرم» تا «نیوجرسی» در شبکه سه/ مذاکره با «طالب زاده»