مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-25سياسي

سازه های شهر در خدمت افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از 1000 طرح در سازه های شهر تهران با پیام های بهداشتی و خود مراقبتی برای افزایش آگاهی مردم اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: از روزی که این اتفاق افتاد با هماهنگی اداره کل سلامت شهر تهران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی طراحی شد.

این طرح ها به صورت گسترده در شهر تهران و به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ضرورت خود مراقبتی در مقابل این ویروس به اکران درآمد.

وی با بیان اینکه این اکران در بیش از 1000 سازه تجاری، فرهنگی و مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با الزام پوشش حداکثری و 100 درصدی، تمام سازه های مناطق، تجاری و فرهنگی این سازمان برای اکران پیام های بهداشتی و خود مراقبتی کروناویروس اختصاص داده شد.

ضرغامی افزود: در کنار این اکران ها، تیزرهایی آماده و در تلویزیون های شهری به اکران درآمده است و سازمان زیباسازی به عنوان متولی اطلاع رسانی در شهر تهران از تمام ظرفیت های خود را برای آگاهی بخشی بهره خواهد برد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: امیدوارم شهروندان با بهره گیری از این اطلاعات و پیام های بهداشتی و خودمراقبتی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه های شهر در خدمت افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس

سازه های شهر در خدمت افزایش آگاهی برای مقابله با کروناویروس