مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-25سياسي

آیت الله لایینی: تریبون نماز جمعه مازندران در خدمت مقابله با بیماری کرونا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله لایینی، نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: - نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با کرونا بسیج دانشجویی علوم پزشکی مازندران گفت: تریبون نماز جمعه در خدمت مقابله با این بیماری است؛ بنده و ائمه جمعه در خدمت این برنامه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله لایینی، نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است.

لایینی در دیداری با مسئولان کمپین مقابله با کرونا استان مازندران که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شکل گرفته است گفت: سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است.

حتی اگر به جایی برسد که نیاز باشد نماز جماعت و نماز جمعه هم تشکیل نشود؛ نباید تشکیل بشوند.

در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب تر از همه چیز است و لزا همه باید پای کار باشند، هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد، همه بایند مسئولیت پذیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله لایینی: تریبون نماز جمعه مازندران در خدمت مقابله با بیماری کرونا است

آیت الله لایینی: تریبون نماز جمعه مازندران در خدمت مقابله با بیماری کرونا است