مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:562020-02-25سياسي

نشست کارگروه تخصصی مبارزه با بیماری کرونا در گناوه برگزار شد


این کارگروه درقالب شورای سلامت و به منظور ارایه راهکارها و اقدام های عملی در زمینه آمادگی هرچه بیشتر در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و ارایه عملکرد توسط اعضای آن تشکیل شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه در این نشست گفت: یکی از نکات مهم و لازم در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است که باید مردم به آن حساس و بخوبی عمل کنند.

دانیال اسفندیاری افزود: درصورتیکه مردم مسایل بهداشتی را بخوبی رعایت و عمل کنند و در نقاط شلوغ و تجمعی حضور نیابند، خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم و ضروری در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در شهرستان تست پزشکی اولیه از ملوانان ورودی به شهرستان از کشورهای همسایه خلیج فارس است که باید قبل از رسیدن به خشکی و در شناور از آنان انجام شود.

دانیال از دستگاه ها و نهادهای مربوطه خواست تا هر چه سریع تر یک مکان مناسب و درخور برای مامور شبکه بهداشت برای ماموریت محول شده فراهم کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه گفت: بازدید و ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی و ترمینال مسافربری و لوگیری از عرضه اغذیه توسط دوره گردها ازجمله اتباع بیگانه از دیگر نکاتی است که باید متولیان امر اهتمام جدی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه تخصصی مبارزه با بیماری کرونا در گناوه برگزار شد

نشست کارگروه تخصصی مبارزه با بیماری کرونا در گناوه برگزار شد