مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:452020-02-25سياسي

احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز از احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران به دنبال ریزش کوه در حاشیه این اتوبان، خبر داد.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز از احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران به دنبال ریزش کوه در حاشیه این اتوبان، خبر داد.

فریدون بابایی اقدم در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازدیدش از محل ریزش کوه در اتوبان پاسداران، بیان کرد: ریزش کوه در اتوبان پاسداران، پس از تفرجگاه کوه عون بن علی و نرسیده به خروجی شهرک ارم اتفاق افتاده که باعث تخریب کانال جمع آوری آب های سطحی و گاردریل حاشیه اتوبان شده است.

رانش زمین طی سال های گذشته نیز دقیقاً در همین محل رخ داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: صبح روز گذشته به همراه مهندس فیروزیان، مدیرعامل سازمان عون بن علی و همکاران شهرداری منطقه 1 بازدیدی از این محل انجام دادیم و تصمیماتی برای رفع خطر از این ناحیه گرفته شد.

طی چند ماه گذشته، یکی از پیمانکاران پروژه رفع خطر از ضلع شرقی کوه عون بن علی را اجرا کرده بود و بر اساس دستور شهردار تبریز، همان پیمانکار در این ناحیه مستقر شده تا رفع خطر را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران

احتمال نفوذ آب به زیر اتوبان پاسداران