مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:402020-02-25بين الملل

درخواست آمریکا از اشرف غنی برای تعویق مراسم تحلیف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اشرف غنی هفته گذشته به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام شد و براساس گزارش ها در نظر داشت تا پنجشنبه این هفته مراسم تحلیف را برگزار کند اما عبدالله عبدالله شریک غنی در حکومت وحدت ملی نیز ضمن نپذیرفتن .

- رسانه انگلیسی خبر داد که آمریکا از اشرف غنی خواسته تا مراسم تحلیف ریاست جمهوری افغانستان را به دلیل احتمال به خطر افتادن تلاش های صلح و ایجاد بحران سیاسی به تعویق بیاندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اشرف غنی هفته گذشته به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام شد و براساس گزارش ها در نظر داشت تا پنجشنبه این هفته مراسم تحلیف را برگزار کند اما عبدالله عبدالله شریک غنی در حکومت وحدت ملی نیز ضمن نپذیرفتن نتیجه انتخابات مدعی پیروزی است و او نیز در نظر دارد تا بزودی مراسم تحلیف خود را برگزار کند.

در حالی که هفته کاهش خشونت ها قرار است در 10 اسفند منجر به امضای توافق صلح بین آمریکا و طالبان جهت خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان شود، بحران سیاسی کنونی می تواند به تلاش های صلح آسیب بزند و واشنگتن ادعای هیچکدام از این دو رقیب انتخاباتی برای پیروزی را تایید نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از اشرف غنی برای تعویق مراسم تحلیف

درخواست آمریکا از اشرف غنی برای تعویق مراسم تحلیف