مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:102020-02-25ورزشي

بررسی عملکرد تیم های پایه استقلال/ شرایط یک تیم خوب نیست


آکادمی استقلال با داشتن 4 تیم در رده های سنی مختلف در مسابقات قهرمانی تهران حضور دارد و به جز یک تیم، شرایط دیگر تیم های پایه این باشگاه خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آکادمی باشگاه استقلال که معمولا منبع خبر و حاشیه های مختلف در سالهای اخیر بوده، در فصل جاری با مدیریت اصغر حاجیلو دوران کم حاشیه ای را سپری می کند و 4 تیم رده های سنی مختلف این باشگاه نیز به کارشان در رقابتهای قهرمانی تهران ادامه می دهند.

پیروزی اخیر تیم امید استقلال با هدایت رضا حسن زاده در دربی امیدها و قطعی شدن نایب قهرمانی این تیم در فاصله کمتر از دو هفته مانده به پایان فصل، بهانه ای شد برای بررسی عملکرد تیم های پایه این باشگاه در فصل جاری.

تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید استقلال با سرمربیگری رضا حسن زاده در مسابقات این فصل حضور دارد و اخیرا نیز با پیروزی در دربی امیدها با نتیجه 2 بر صفر این تیم در صدر اخبار فوتبال پایه قرار گرفت.

امیدهای استقلال که بازیکنان مستعدی در آن به چشم می خورند که حتی بعضا مورد توجه فرهاد مجیدی برای استفاده در تیم بزرگان هم قرار دارند، بهترین شرایط را در بین تیم های پایه این باشگاه دارند.

امیدهای استقلال در هفته بیست هشتم مسابقات بعد از نیروی زمینی در رده دوم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد تیم های پایه استقلال/ شرایط یک تیم خوب نیست

بررسی عملکرد تیم های پایه استقلال/ شرایط یک تیم خوب نیست