مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:002020-02-25سياسي

آماده باش 42 گردان و 56 گروه جهادی سپاه لرستان برای مقابله با سیل


سپاه حضرت ابولفضل (ع) با ظرفیت 42 گردان، 56 گروه جهادی و 4 مؤسسه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با تجهیزات و امکانات لازم در حال آماده باش کامل هستند.

- خرم آباد- مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: سپاه حضرت ابولفضل (ع) با ظرفیت 42 گردان، 56 گروه جهادی و 4 مؤسسه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با تجهیزات و امکانات لازم در حال آماده باش کامل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلام رضا آقامیرزایی امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از خسارات ناشی از سیل احتمالی روزهای آتی در استان، گفت: به دنبال پیش بینی ورود سامانه بارشی قوی به جو لرستان فرمانداری ها، شهرداری ها و دستگاه های خدماتی و امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

وی افزود: همچنین سپاه حضرت ابولفضل (ع) با ظرفیت 42 گردان، 56 گروه جهادی و 4 مؤسسه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با تجهیزات و امکانات لازم در حال آماده باش کامل هستند.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه اطلاع رسانی و هشدارهای لازم از طریق رسانه ها و سیستم های هشداردهنده دستگاه های خدمات رسان به مردم و مناطق مسکونی اطراف رودخانه ها داده شده است، افزود: همچنین شرکت مخابرات استان به تمامی تلفن های همراه اول، ایرانسل و… در سطح استان طی سه مرحله پیامک های هشدار دهنده ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 42 گردان و 56 گروه جهادی سپاه لرستان برای مقابله با سیل

آماده باش 42 گردان و 56 گروه جهادی سپاه لرستان برای مقابله با سیل