مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:002020-02-25اجتماعي

جزییات طرح ترافیک سال 99


مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات طرح ترافیک در سال 99 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمار سعیدیان فر در پاسخ به این سوال که در سال 99 بخشنامه یا دستورالعملی برای طرح ترافیک داریم یا خیر؟ گفت: ما لایحه ای را به شورای شهر تهران بردیم که با اصلاحاتی مصوب شد.

وی افزود: طرح ترافیک سال 99 به جز تغییرات قیمتی و اجرایی از لحاظ ماهیتی و محدوده ای هیچ تفاوتی با طرح ترافیک سال 98 نخواهد داشت.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این تفاوتها بیان کرد: معاینه فنی در سال جاری 25 درصد تخفیف داشت که در سال 99 به 30 درصد می رسد، از نظر قیمت هم برای افرادی که معاینه فنی دارند 21 درصد و برای افرادی که معاینه فنی برتر دارند 13,5 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول تأکید کرد: شهروندان برای تردد در محدوده ترافیک با توجه به رأی دیوان عدالت و سایر مسائل باید تردد خود را قبل از ورود به محدوده رزرو کرده و تا ساعت 6 صبح آن روز هم می توانند رزرو خود را کنسل کنند و اگر هم کار واجبی پیش آمد و به محدوده وارد شدند باید تا 12 شب همان روز ترددشان را در سامانه رزرو کنند در غیر این صورت مشمول تخفیف نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح ترافیک سال 99

جزییات طرح ترافیک سال 99